پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226767
۴۰۰ هزار نفر مشتاق ايراني جهت حضور در راهپيمائي اربعين امسال
تاریخ انتشار : 1395/08/02 14:43:12
نمایش : 971
رئيس سازمان حج و زيارت از ثبت‌نام ۴۰۰ هزار نفر براي راهپيمايي اربعين در سامانه سماح خبر داد و گفت: تنها راه مطمئن براي دريافت ويزاي عراق در اربعين، سامانه سماح است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سعيد اوحدي افزود: تنها راه مطمئن براي دريافت ويزاي عراق در اربعين حسيني، سامانه سماح است و اميدواريم زائران به موقع در اين سامانه ثبت نام کنند.

وي اظهار داشت: از سال گذشته ستاد مرکزي اربعين با تمهيداتي، به وزارت کشور منتقل شد و تا امروز 18 جلسه اين ستاد با مسئوليت وزارت کشور تشکيل شده است. همچنين کميته‌هاي 13 گانه‌اي تشکيل و کميته فرهنگي برعهده بعثه مقام معظم رهبري و ثبت نام زائران نيز بر عهده سازمان حج واگذار شده است.

رئيس سازمان حج و زيارت تصريح کرد: سال گذشته اسکان، تغذيه و تدارکات نيز با سازمان حج و زيارت بود و امسال بر عهده ستاد بازسازي عتبات گذاشته شده و در حوزه تمهيدات در مرزهاي کشور و بازسازي موکب‌ها کارهاي ارزشمندي صورت گرفته است.

اوحدي افزود: در حوزه فرهنگي برنامه‌هاي عميقي از سوي بعثه مقام معظم رهبري در نظر گرفته شده و ما نيز بر اساس آسيب شناسي سال گذشته، سامانه سماح را در نظر گرفتيم و زائرين مي‌توانند 24 ساعته ثبت نام کنند.

وي در راديو گفت‌وگو خاطرنشان کرد: با بانک مرکزي هماهنگي‌هايي صورت گرفت و پرداخت‌ها نيز از طريق درگاه اينترنت صورت مي گيرد و 40 دلار هزينه ويزا نيز بصورت ريالي از اين درگاه پرداخت و با نرخ روز به کنسولگري عراق واريز مي‌شود.

اوحدي اظهار داشت: توصيه مي‌کنيم زائران از همين کانال ثبت نام کنند و دفاتر مجاز زيارتي نيز به همين سامانه سماح راهنمايي مي‌کنند و آمار ثبت نامي ما به مرز 400 هزار نفر رسيده است. سال گذشته در اين زمان، هنوز ثبت نام را آغاز نکرده بوديم و شايد آمادگي براي پذيرش 2 ميليون زائر را داشته باشيم.

وي گفت: از زائراني که هنوز تصميم نگرفته‌اند تقاضا مي‌کنم هرچه زودتر به سامانه سماح مراجعه کنند، هيچ ترافيکي براي اين سامانه وجود ندارد و زائران مي‌توانند مرز خود را مشخص کنند.

اوحدي با اعلام اينکه مردم نبايد به تبليغات سوء استفاده کنندگان توجه کنند، تصريح کرد: تنها راه مطمئن براي دريافت ويزا سامانه سماح است.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html